Het bestuur van de vereniging bestaat momenteel uit onderstaande leden die zo’n 8x per jaar vergaderen om de vereniging in goede banen te leiden. Dit bestuur bestaat momenteel uit de volgende leden:
DAGELIJKS BESTUUR
VOORZITTER
Peter van Santen | voorzitter@judokintsugi.nl
PENNINGMEESTER
Peter Icks | penningmeester@judokintsugi.nl
SECRETARIS
Marcel Claus | secretaris@judokintsugi.nl
ALGEMEEN BESTUURSLID
Michiel Hovens | michiel@judokintsugi.nl
COMMISSIES
ACTIVITEITENCOMMISSIE
Taak:
Organiseren van activiteiten buiten de judolessen en judo-examens. Indien u leuke suggesties hebt voor een activiteit of wilt helpen bij de organisatie, stuur dan een berichtje naar de activiteitencommissie.
Commissieleden:
- Kim Waltmans
- Nicole Klerken
- Debby van Tulden
TECHNISCHE COMMISSIE
Taak:
Verzorgen van trainingen, opstellen jaarprogramma’s per groep, vaststellen exameneisen en afnemen van examens.
Commissieleden:
Alle trainers van Judo Kinsugi | trainers@judokintsugi.nl
PR-COMMISSIE
Taak:
Opstellen nieuwsbrieven, beheer social media, aantrekken van en contact met sponsoren.
Commissieleden:
Vacant
A-JUDO COMMISSIE
Taak:
Coördineren van alles wat te maken heeft met A-judo (aangepast judo), zoals bezoeken van wedstrijden e.d..
Commissieleden:
Jo Bleser | A.judo@judokinsugi.nl
Martin Peeters | Martin@judokinsugi.nl
ONDERSTEUNENDE TAKEN
LEDENADMINISTRATIE
Peter Icks | ledenadministratie@judokintsugi.nl
WEDSTRIJD-ADMINISTRATIE
Minh Nguyen | wedstrijd@judokintsugi.nl (Engelstalig)
IT-ONDERSTEUNING
Bram Arts | admin@judokintsugi.nl